Sunday, October 9, 2011

Broken Heart :'(

Tuhan...           
Mengapa cinta membuatku sakit hati?
Mengapa aku dibuat patah hati?
Apa salahku Ya Allah?
Mengapa cintaku tak pernah terbalaskan?
Aku sedang patah hati
Aku tak ingin terus menerus menangis
Mungkin semua itu hanyalah khayalan belaka
Aku hanya ingin berkata...
Semua tentangmu kan aku kubur hingga hilang tak berbekas
Aku tak ingin mengingatmu lagi
Aku ingin melupakkanmu saja
Terlalu sakit jika dirasa
Terlalu perih jika diingat
Terlalu buruk untuk dikenang
Biarkan kau menghilang dari hati ini :'(
Kau tak tau sakit hati yang kurasa. Kau telah membuatku kecewa
Berat rasanya untuk melupakkanmu :'(
Menghilanglah engkau dari kehidupanku, aku ingin melupakanmu
Pergi kau jauh-jauh!!
Jangan singgah dihati ini lagi
Semua yang kurasa..
Hanyalah sebuah hati yang tersakiti oleh cinta..

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger
cursor by onehundred-vicless-nights

Please Translate Here